گوگل امسال هم از گفتن دروغ اول آوریل انصراف داد

گوگل برای دومین سال پیاپی قصدی برای دروغ اول آوریل ندارد. این شرکت بررگ رسما این موضوع را اعلام کرده و گفته است هیچ برنامه‌ای برای شرکت در دروغ اول آوریل که در کشور ما با نام دروغ سیزده معروف است ندارد.



لیست زمان راه اندازی برنامه های اپل در روسیه

دلیل این اقدام شرکت اپل قانونی بود که در سال 2019 در کشور روسیه به تصویب رسید. پس از تصویب این قانون شرکت‌ها ملزم شدند گوشی‌های هوشمند، تلوزیون‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترها و تبلت‌های خود را که در کشور روسیه به فروش می‌رسند را به تعدادی برنامه‌ روسی به صورت پیش‌فرض مجهز کنند.



همه چیز در مورد بلاکچین و برنامه نویسی

اگر در چند سال گذشته، ارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده را دنبال کرده باشید ، ممکن است اصطلاح "بلاکچین" را شنیده باشید ، فناوری ثبت رکورد در پشت شبکه بیت کوین.



گلکسی واچ 4 احتمالاً از Wear OS گوگل به‌جای تایزن استفاده خواهد کرد

سیستم عامل تایزن سامسونگ را می‌توان دومین سیستم عامل محبوب در ساعت‌های هوشمند دانست. با این حال ظاهرا سامسونگ می‌خواهد این سیستم عامل را در گلکسی واچ 4 کنار بگذارد و به سراغ Wear OS گوگل برود.



گام به گام تا هکر (کلاه سفید )شدن

توی این مقاله 8 گام برای تبدیل شدن به یک هکر(کلاه سفید ) واقعی رو بررسی می کنیم

 

 

 

  • پنج شنبه 12 فروردين 1400برچسب:, ...


پیش نیازهای یادگیری ماشین

چه چیزهایی برای یادگیری ماشین نیاز دارید؟

چه چیزهایی برای یادگیری ماشین نیاز دارید؟

  • پنج شنبه 12 فروردين 1400برچسب:, ...


php یا python

مای لیمو -در این مقاله میخوایم بپردازیم به تفاوت های بین دو زبان برنامه نویسی محبوب یعنی PHP و Python و ببینیم کدوم زبان برنامه نویسی رو برای یادگیریتون مناسب می بینید

  • پنج شنبه 12 فروردين 1400برچسب:, ...


سرنوشت بخش موبایل ال‌جی هفته آینده مشخص خواهد شد

شایعات زیادی درباره سرنوشت بخش موبایل ال‌جی منتشر شده است. از فروش به سایر شرکت‌ها تا تعطیلی کلی. سرانجام سرنوشت این کسب‌وکار قرار است هفته آینده مشخص شود.



ویژگی‌های آیفون 13 اپل فاش شد؛ بریدگی کوچک‌تر، بازگشت حسگر تاچ آی‌دی

به‌تازگی اطلاعات تازه‌ای از آیفون 13 اپل به بیرون درز کرده که ویژگی‌های آیفون آینده را فاش می‌کند. از ناچ کوچک‌تر گرفته تا بازگشت حسگر اثر انگشت.



پردرآمدترین مشاغل نرم افزاری

انواع مشاغل IT وجود دارد که با اختصاص وقت برای انجام تحقیقات بیشتر ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام شغل با شرایط ، تجربه و علایق شما متناسب است. در این مقاله ، آنچه شامل مشاغل نرم افزاری با درآمد بالا می شود را مرور می کنیم و 15 مثال با انتظارات حقوق و اطلاعات اضافی برای هر یک لیست می کنیم.