«Google Messages» از «واتساپ» کپی‌بردای کرد

اپلیکیشن Google Messages احتمالاً به‌زودی به شما اجازه خواهد داد تا در دستگاه‌های مختلف به پیام‌های خود دسترسی داشته باشید. این ویژگی احتمالاً از طریق شماره موبایل و اکانت گوگل کار خواهد کرد و این اپ را در مسیری شبیه به پیام‌رسان‌ها قرار می‌دهد.

 

  • چهار شنبه 21 شهريور 1402برچسب:, ...


آموزش استفاده از تابع IF در اکسل

تابع IF یکی از توابع پرکاربرد اکسل است که شروط را براساس معیارهای مختلف بررسی می‌کند و درصورت درست یا نادرست بودن شرط مقدار خاصی را برمی‌گرداند.



رفع ارور This app has been blocked for your protection در ویندوز ۱۰

معمولا زمان نصب نرم افزار ها ما با ارور This app has been blocked for your protection در ویندوز  ۱۰ رو به رو میشویم که بخاطر امنیت بالای ویندوز است ، حال برای حل این مشکل چه کاری هایی میتوانیم انجام دهیم و چطور نصب برنامه های مختلف را بدون دردسر بر روی ویندوز 10 انجام دهیم.

 



لوازم جانبی

لوازم جانبی ،لوازم جانبی گوشی ، لوازم جانبی کامپیوتر ،لوازم جانبی موبایل ،تکنولوژی روز دنیا ،ساعت هوشمند ، هندزفری ،بلوتوث ، بیسیم ، بی سیم ، بلوتوث ماشین، باطری ، باطری سکه ای ، هدفون ، موس ، کیبورد، دیجی ،ایرپاد،تلفن ،AUX,aux,اسپیکر،باطری قلمی ،باطری نیم قلمی، پاور بانک ،میکروفون ،wifi,وای فای



زن فون 8 مینی با 16 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به نظر می‌رسد که امسال شاهد معرفی سه گوشی زن فون 8 ایسوس باشیم که یک مدل کوچک‌تر از بقیه بوده ذن فون 8 مینی نام خواهد داشت. اگرچه معرفی این گوشی در هاله‌ای از ابهام بود اما حالا اطلاعات آن در گیک بنچ دیده شده است.



گیت چیست و چگونه از گیت استفاده کنیم

پرکاربردترین سیستم کنترل نسخه مدرن امروزی در جهان Git است. Git یک پروژه منبع باز بالغ و فعال است که در اصل در سال 2005 توسط لینوس توروالدز ، خالق معروف هسته سیستم عامل لینوکس توسعه یافته است.



معرفی زودتر از انتظار گوشی‌های تاشو سامسونگ

این روزها اخبار زیادی درباره‌ی مشکل کمبود تراشه به گوش می‌رسد. با این حال به نظر می‌رسد که این مسئله روی سامسونگ تأثیر نداشته و این کمپانی قصد دارد گوشی‌های تاشو خود را حتی زودتر از زمان مورد انتظار رونمایی کند. درواقع انتظار داریم که سامسونگ در ماه تیر و مرداد، گوشی‌های تاشوی جدید خود با نام‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 را معرفی کند.

  • دو شنبه 23 فروردين 1400برچسب:, ...


چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم

در حالی که هر کسی می تواند یاد بگیرد که چگونه برنامه نویسی را شروع کند ، بسیاری شروع به یادگیری نمی کنند زیرا آنها نگرانند که به یک مدرک علوم کامپیوتر احتیاج دارند یا اینکه آنها سن کمی دارند. هستند ;کسانی که "در ریاضیات خوب نیستند" ویا حتی این فکر که بازار دیگر کشش برنامه نویس های جدید تر را ندارد و اشباع شده است.

  • دو شنبه 22 فروردين 1400برچسب:, ...


بهترین توزیع های لینوکس برای تازه کارها

امروزها تعداد توزیع های لینوک بسیار زیاد شده اند و انتخاب از بین آن ها عملا کار سختی به حساب میاد. توی این مقاله قصد دارم بهترین توزیع های لینوکس برای افراد تازه کار و افرادی که به تازگی قصد کار با لینوکس را دارن معرفی کنم.

  • یک شنبه 22 فروردين 1400برچسب:, ...