بهترین زبان برای شروع یادگیری برنامه نویسی

چه بخواهید کد نویسی را به عنوان یک سرگرمی ، شغل جدید یا فقط برای تقویت نقش فعلی خود شروع کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید با کدام زبان برنامه نویسی شروع کنید.



HMS هواوی حالا سومین اکوسیستم بزرگ موبایل در جهان است

هواوی اوایل سال گذشته میلادی از سرویس‌‌های موبایل هواوی برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. HMS هواوی با این که در زمان عرضه از مشکلات زیادی رنج می‌برد و بسیاری از نرم‌افزارهای مهم برای اجرا در گوشی‌های مجهز به آن با مشکلاتی رو به رو می‌شدند اما به مرور این مشکلات رفع شدند و HMS و فروشگاه‌ برنامه‌های هواوی نیز غنی‌تر شدند.

  • دو شنبه 16 فروردين 1400برچسب:, ...


افتضاح جدید فیس‌بوک: درز اطلاعات ۵۳۳ میلیون کاربر!

شاید به خاطر داشته باشید در سال ۲۰۱۹ اطلاعات میلیون‌ها کاربر فیس‌بوک از طریق یک صفحه در اختیار برخی موسسات تبلیغاتی قرار گرفت. حالا در افتضاح جدیدی این اطلاعات به رایگان منتشر شده است.

 

  • دو شنبه 16 فروردين 1400برچسب:, ...


چگونه برنامه نویسی یاد بگیریم

در این مقاله میخوایم به این موضوع بپردازیم که اساسا چطوری می تونیم برنامه نویسی رو یاد بگیریم

  • دو شنبه 16 فروردين 1400برچسب:, ...


لپ‌تاپ Ultra Gear 17 ال‌جی

ال‌جی لپ‌تاپ Ultra Gear 17 خود را با نمایشگر 17 اینچی و پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی کرد .شرکت ال‌جی امروز از لپ تاپ جدید مجهز به نمایشگر OBM خود برای عرضه در بازار داخلی کره جنوبی رونمایی کرده است. این لپ تاپ LG Ultra Gear 17 نام دارد و محصولی با عملکرد بالا به حساب می‌آید.

  • دو شنبه 15 فروردين 1400برچسب:, ...


بهترین زبان های برنامه نویسی برای شروع یادگیری

برنامه نویسی با سرعت بیشتری رو به پیشرفت است و زبان های زیادی برای دسته های مختلف توسعه دهندگان و همچنین طیف وسیع استفاده کنندگان  وجود دارند که مناسب هستند. و  هر مبتدی با این سوال گیج می شود که چه زبان برنامه نویسی را باید یاد بگیرد ؟

  • یک شنبه 14 فروردين 1400برچسب:, ...


جمع‌آوری بیش از 20 برابر اطلاعات کاربران در گوگل

بسیاری از مردم می‌دانند شرکت‌‌های بزرگ مانند گوگل، اپل فیسبوک و … اطلاعات کاربران را برای منافع مختلفی جمع‌آوری می‌کنند. حالا در تحقیقی که به تازگی منتشر شده مشخص شده شرکت گوگل با استفاده از سیستم عامل اندروید حدود 20 برابر بیشتر از اپل و سیستم عامل iOS اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کند.



قابلیت دوئت تیک تاک با نام Reels Remix به اینستاگرام اضافه شد

تیک تاک یکی از بزرگ‌ترین پدیده‌ها بین شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر بوده که محبوبیت زیادی رو تونسته از آن خودش کنه برنامه‌های زیادی مانند یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ‌چت تلاش کردند با اضافه کردن برخی ویژگی‌ها، تعدادی از قابلیت‌های تیک تاک را به پلتفرم خود بیاوردند



لینکدین با طعم کلاب هاوس

اپلیکیشن کلاب هاوس امسال توانست موفقیت چشمگیری کسب کند و همبن موضوع سبب شد سایر پلتفرم‌های اجتماعی نیز وارد رقابت با این پلتفرم صوتی شوند. پس از توییتر، فیسبوک و اسپاتیفای، حالا نوبت به لینکدین رسیده است که روی قابلیت مشابه با کلاب هاوس کار کند..



تبلت میت پد پرو 2 هواوی با سیستم عامل هارمونی

تبلت مدل میت پد پرو | MatePad Pro هواوی به عنوان مدل پرچم‌دار سری تبلت‌های هواوی شناخته شده است. این سری از محصولات، اولین بار در انتهای سال 2019 معرفی شدند و پس از آن در ابتدای سال 2020 مدل 5G آن نیز روانه بازار شد. اکنون و پس از گذشت یک سال، غول چینی در آستانه معرفی جانشین این مدل یعنی میت پد پرو 2 | MatePad Pro 2 قرار دارد.