همه چیز درمورد بات‌نت

بات‌نت‌ها معمولاً کنترل یک سری کامپیوتر را در سراسر دنیا در دست می‌گیرند و روی این دستگاه‌ها بدافزار، جاسوس افزار، اسپم و غیره نصب می‌کنند. اما بات‌نت‌ها چگونه کار می‌کنند؟ چه کسی آن‌ها را کنترل می‌کند و چطور می‌توانیم جلوی آن را بگیریم؟

 



بهترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه وب

 بدون شک نوشتن یک برنامه کامپیوتری اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. بنابراین اگر شما فرد تازه واردی در توسعه وب هستید و به دنبال یک زبان برنامه نویسی برای یادگیری هستید یا فقط یک کارآفرین هستید که به دنبال یک زبان برنامه نویسی مناسب برای وب سایت شرکت خود هستید ، از کجا باید شروع کرد؟ 



زبان های برنامه نویسی برای امنیت سایبری

اگر میخواهید وارد حرفه ی امنیت سایبری بشوید احتمالا می دانید که باید از یاد گیری برنامه نویسی شروع کنید ، ولی اینکه کدام زبان ها می توانند برای شما میفید باشند ، چیزی است که قصد داریم در این مقاله بدان بپردازیم.



وبسازی با پایتون

پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در حوزه ی وب هست و با کمک این زبان می توانیم وبسایت های با مقیاس های مختلفی را به راحتی ایجاد کنیم. در این مقاله میخواهیم با روند ساخت یک وبسایت یا کمک پایتون آشنا بشیم.



چگونه بازی ویدویی بسازیم(نقشه راه)

یکی از جذاب ترین حوزه های برنامه نویسی ، حوزه ی ساخت بازی های ویدیویی هست که با وجود رشد گسترده ی تلفن های همراه می تونه با یک ایده ی ساده و جذاب بسیار هم پولساز باشه ، ولی سوالی که برای خیلی های ایجاد میشه این هست که چطوری و از کجا باید شروع به کار کرد؟



لپ تاپ AMD Ryzen بهتر است یا اینتل؟

برای مدت طولانی پردازنده‌های اینتل انتخاب شماره یک کاربران بودند اما در نهایتAMD توانست با پردازنده‌های تازه نفس Ryzen به روزهای اوج خود باز گردد و حالا دیگر نباید تنها بر اساس سازنده پردازنده دست به انتخاب زد. پردازنده‌های پرقدرت و بهینه Ryzen در لپ تاپ‌ها هم حضور دارند اما هنوز بسیاری با این تردید روبرو هستند که لپ تاپ اینتل بهتر است یا AMD Ryzen؟



مجموعه کامل رمزهای GTA V برای کامپیوتر، موبایل و PS4

بازی GTA V یکی از بازی‌های محبوب گیمرها است؛ اما تمام هیجان این بازی به کدها و رمزهای آن است. اگر از رمزهای GTA V استفاده کنید، قطعا لذت این بازی برایتان دوچندان می‌شود و لذتی را تجربه می‌کنید که در هیچ بازی دیگری پیدا نکرده‌اید. 



VDSL چیست؟

استفاده از خطوط با سرعت بالا به منظور دستيابی به اينترنت طی ساليان اخير بشدت رشد داشته است . مودم های کابلی و خطوط ADSL دو رويکرد متفاوت در اين زمينه می باشند. تکنولوژی های فوق امکان دستيابی کاربران را با سرعت مطلوب به اينترنت فراهم می نمايند. اينترنت بسرعت در حال رشد در تمامی ابعاد است . 



VoIP چیست؟

VoIP مخفف عبارت Voice over Internet Protocol است که با نام تلفن اینترنتی یا IP تلفنی نیز از آن یاد می شود. این تکنولوژی امکان استفاده از اینترنت به منظور برقراری مکالمات تلفنی را فراهم می‌نماید و در مقایسه با تلفن‌های سنتی مبتنی بر خطوط سیم، از فناوری دیجیتال استفاده می‌کند.



GPON

EPON و GPON نسخه های رایج (passive optical networks) PONs هستند. این شبکه های کوتاه برد از کابل فیبر نوری برای مواردی مانند Internet access و (voice over Internet protocol)VoIP و digital TV delivery in metropolitan areas (ارایه خدمات تلویزیون دیجیتال در مناطق شهری) مورد استفاده قرار می گیرند.