بیوگرافی اندی رابین، خالق اندروید

اندی رابین مهندس بااستعداد و برنامه‌نویس خوش ذوقی است که با خلق سیستم‌عامل اندروید، انقلابی عظیم را در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد.



مرورگر کروم به قابلیت زیرنویس زنده آفلاین مجهز شد

نسخه تحت وب مرورگر کروم برای اولین بار به قابلیت تهیه زیرنویس زنده مجهز شد. این خدمات در مورد انواع فایل‌های صوتی و ویدئویی حتی به صورت آفلاین ارائه می‌شود.

 



حمله SQL injection چیست؟

یکی از رایج‌ترین و البته کاربردی‌ترین انواع حملات در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تحت وبِ داده محور SQL injection است



۱۰ بازی جدید برای کامپیوتر که در تعطیلات نوروز شما را سرگرم می‌کنند

 با معرفی 10 بازی جدید برای کامپیوتر برای سرگرم شدن در ایام نوروز 1400 با مای لیمو همراه باشید تا از پی سی خود بهترین استفاده را در این چند روز ببرید.

 



پشتیبانی گوشی IPhone 13 Pro از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز

مای لیمو-شرکت اپل  از جدید ترین سری آیفون های خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کرد. با اخبار پیرامون گوشی iPhone 13 Pro با ما همراه باشید.

 

  • پنج شنبه 14 اسفند 1399برچسب:, ...


پوشش گارانتی PTPP اینتل برای اورکلاک تمام شد.

اینتل در بیانیه‌ای  اعلام کرد طرح گارانتی PTPP به‌ اتمام رسیده است. این طرح پردازنده‌هایی را شامل می‌شد که پس از اورکلاک‌شدن معیوب می‌شدند. 

 

 

  • چهار شنبه 13 اسفند 1399برچسب:, ...


گوشی

گوشی

  • سه شنبه 12 اسفند 1399برچسب:, ...


ساختمان داده چیست؟!

به زبان ساده اگر بخواهیم داده ها را بر اساس نوع نیازی که داریم و عملیاتی که میخواهیم با آنها انجام دهیم در قالب های مشخصی قرار بدهیم تا انجام این عملیات برایمان ساده تر شود می توانیم از این قالب ها یا layout ها استفاده کنیم.



شیائومی در برابر سامسونگ

مای لیمو | تکنولوژی روز دنیا شیائومی  تولید کننده انواع تجهیزات الکترونیکی وگوشی های موبایل  است که خیلی زود توانست مخاطبان پرو پاقرصی از سراسر دنیا جذب کند، و به پرفروش ترین برندهای موبایل تبدیل شود،  تا جایی که گویی رقابت را از برندهای ابرقدرتی مثل سامسونگ و هواووی تا حدی ربود.



آموزش SQL، زبانی برای استفاده از پایگاه داده (بخش اول- اصول DB)

داده‌ها پایه و اساس بسیاری از نرم افزارها هستند که بدون آن‌ها عملا از سیستم هیچ کاری بر نمی‌آد. بنابراین نرم افزارهای مختلف مانند نرم افزارهای دانشگاهی که اطلاعات دانش جویان را ثبت می‌کند، واحدهای درسی آن‌ها، نمرات و خلاصه همه اطلاعات آن‌ها را نگه می‌دارند، بر اساس داده‌ها کار می‌کنند. از این رو ذخیره داده‌ها، دسترسی و استفاده از آن‌ها در سیستم حیاتی است. برای کار کردن با داده‌ها باید ابتدا اصطلاحاتی را بشناسید که در ادامه آن‌ها را هم بررسی می‌کنیم.