شخصیت‌های بازی جدید شاهزاده‌ ایرانی، فارسی حرف می‌زنند

طرفداران سری شاهزاده‌ی ایرانی همیشه برایشان سؤال بود که اگر شاهزاده ایرانی است، چرا فارسی صحبت نمی‌کند؟ 

شاهزاده‌ی ایران یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های بازی محسوب می‌شود؛ اما برای بیش از ۳۰ سال از زمان رونمایی اولین نسخه‌اش در سال ۱۹۸۹، همیشه نکته‌ای در مورد آن ما را آزار می‌داد: او ایرانی بود ولی فارسی صحبت نمی‌کرد. اکنون این موضوع پس از سال‌ها بالأخره تغییر کرده است.



لوازم جانبی

لوازم جانبی ،لوازم جانبی گوشی ، لوازم جانبی کامپیوتر ،لوازم جانبی موبایل ،تکنولوژی روز دنیا ،ساعت هوشمند ، هندزفری ،بلوتوث ، بیسیم ، بی سیم ، بلوتوث ماشین، باطری ، باطری سکه ای ، هدفون ، موس ، کیبورد، دیجی ،ایرپاد،تلفن ،AUX,aux,اسپیکر،باطری قلمی ،باطری نیم قلمی، پاور بانک ،میکروفون ،wifi,وای فای



تکنولوژی روز دنیا

تکنولوژی روز دنیا ، با ما در دنیای تکنولوژی و فناوری بروز باشید .



چگونه بازی ویدویی بسازیم(نقشه راه)

یکی از جذاب ترین حوزه های برنامه نویسی ، حوزه ی ساخت بازی های ویدیویی هست که با وجود رشد گسترده ی تلفن های همراه می تونه با یک ایده ی ساده و جذاب بسیار هم پولساز باشه ، ولی سوالی که برای خیلی های ایجاد میشه این هست که چطوری و از کجا باید شروع به کار کرد؟



مجموعه کامل رمزهای GTA V برای کامپیوتر، موبایل و PS4

بازی GTA V یکی از بازی‌های محبوب گیمرها است؛ اما تمام هیجان این بازی به کدها و رمزهای آن است. اگر از رمزهای GTA V استفاده کنید، قطعا لذت این بازی برایتان دوچندان می‌شود و لذتی را تجربه می‌کنید که در هیچ بازی دیگری پیدا نکرده‌اید. 



صفحه قبل 1 صفحه بعد