لوازم جانبی

لوازم جانبی ،لوازم جانبی گوشی ، لوازم جانبی کامپیوتر ،لوازم جانبی موبایل ،تکنولوژی روز دنیا ،ساعت هوشمند ، هندزفری ،بلوتوث ، بیسیم ، بی سیم ، بلوتوث ماشین، باطری ، باطری سکه ای ، هدفون ، موس ، کیبورد، دیجی ،ایرپاد،تلفن ،AUX,aux,اسپیکر،باطری قلمی ،باطری نیم قلمی، پاور بانک ،میکروفون ،wifi,وای فای



تکنولوژی روز دنیا

تکنولوژی روز دنیا ، با ما در دنیای تکنولوژی و فناوری بروز باشید .



شیائومی در برابر سامسونگ

مای لیمو | تکنولوژی روز دنیا شیائومی  تولید کننده انواع تجهیزات الکترونیکی وگوشی های موبایل  است که خیلی زود توانست مخاطبان پرو پاقرصی از سراسر دنیا جذب کند، و به پرفروش ترین برندهای موبایل تبدیل شود،  تا جایی که گویی رقابت را از برندهای ابرقدرتی مثل سامسونگ و هواووی تا حدی ربود.



زن فون 8 مینی با 16 گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

به نظر می‌رسد که امسال شاهد معرفی سه گوشی زن فون 8 ایسوس باشیم که یک مدل کوچک‌تر از بقیه بوده ذن فون 8 مینی نام خواهد داشت. اگرچه معرفی این گوشی در هاله‌ای از ابهام بود اما حالا اطلاعات آن در گیک بنچ دیده شده است.



تفاوت کابل HDMI و DisplayPort

این دو پورت ویدیویی یکی از متداول و مهم‌ترین نوع پورت‌هایی هستند که در سراسر جهان یافت می‌شوند، به معرفی هر یک از این دو پورت می بپردازیم، تا دریابیم که کدامیک از این دو مدل برای ما بهتر است. 
 



مباحث مهم در یادگیری ماشین که باید بدانید

یادگیری ماشینی در حال حاضر یک موضوع داغ است و همه سعی می کنند هر اطلاعاتی را در مورد این موضوع بدست آورند. مباحث بسیار زیادی ذر یادگیری ماشین وجود دارد. در این پست ، من به مهمترین مباحث مربوط به یادگیری ماشین که شما باید بدانید پرداخته ام.

  • پنج شنبه 19 فروردين 1400برچسب:, ...


مترجم گوگل به رکورد یک میلیارد نصب رسید

اپلیکیشن مترجم گوگل را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین اپلیکیشن‌ها در این رده دانست. با این حال با گذشت زمان، گوگل ترنسلیت قابلیت‌های جدیدی را اضافه کرده است و رابط کاربری ساده خود را مدام بهبود بخشیده است. این سرمایه‌گذاری حالا به نتیجه رسیده است و شمار دانلود آن از پلی استور به یک میلیارد بار رسیده است.

  • چهار شنبه 17 فروردين 1400برچسب:, ...


قابلیت RTX Voice در کارت‌های گرافیک GTX انویدیا هم پشتیبانی می‌شود

قابلیت RTX Voice که صدای مزاحم محیط و پس زمینه را حذف کرده و صدایی واضح را انتقال می‌داد، حالا دیگر به پردازنده‌های گرافیکی RTX محدود نیست و به کارت گرافیک‌های GTX هم اضافه شده است.

 

  • چهار شنبه 18 فروردين 1400برچسب:, ...


تبلت میت پد پرو 2 هواوی با سیستم عامل هارمونی

تبلت مدل میت پد پرو | MatePad Pro هواوی به عنوان مدل پرچم‌دار سری تبلت‌های هواوی شناخته شده است. این سری از محصولات، اولین بار در انتهای سال 2019 معرفی شدند و پس از آن در ابتدای سال 2020 مدل 5G آن نیز روانه بازار شد. اکنون و پس از گذشت یک سال، غول چینی در آستانه معرفی جانشین این مدل یعنی میت پد پرو 2 | MatePad Pro 2 قرار دارد.



همه چیز در مورد بلاکچین و برنامه نویسی

اگر در چند سال گذشته، ارز دیجیتال یا ارز رمزنگاری شده را دنبال کرده باشید ، ممکن است اصطلاح "بلاکچین" را شنیده باشید ، فناوری ثبت رکورد در پشت شبکه بیت کوین.



بیوگرافی اندی رابین، خالق اندروید

اندی رابین مهندس بااستعداد و برنامه‌نویس خوش ذوقی است که با خلق سیستم‌عامل اندروید، انقلابی عظیم را در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد.



پشتیبانی گوشی IPhone 13 Pro از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز

مای لیمو-شرکت اپل  از جدید ترین سری آیفون های خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کرد. با اخبار پیرامون گوشی iPhone 13 Pro با ما همراه باشید.

 

  • پنج شنبه 14 اسفند 1399برچسب:, ...


پوشش گارانتی PTPP اینتل برای اورکلاک تمام شد.

اینتل در بیانیه‌ای  اعلام کرد طرح گارانتی PTPP به‌ اتمام رسیده است. این طرح پردازنده‌هایی را شامل می‌شد که پس از اورکلاک‌شدن معیوب می‌شدند. 

 

 

  • چهار شنبه 13 اسفند 1399برچسب:, ...


گوشی

گوشی

  • سه شنبه 12 اسفند 1399برچسب:, ...


چرا کلیدهای میانبر مهم هستند؟

صفحات جداگانه چیست؟صفحات جداگانه صفحاتی هستند جدا از مطالب معمولی وب سایت.فرض کنید شما میخواهید یک صفحه راجع به خودتان در جهت معرفی خود داشته باشید



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد