لوازم جانبی

لوازم جانبی ،لوازم جانبی گوشی ، لوازم جانبی کامپیوتر ،لوازم جانبی موبایل ،تکنولوژی روز دنیا ،ساعت هوشمند ، هندزفری ،بلوتوث ، بیسیم ، بی سیم ، بلوتوث ماشین، باطری ، باطری سکه ای ، هدفون ، موس ، کیبورد، دیجی ،ایرپاد،تلفن ،AUX,aux,اسپیکر،باطری قلمی ،باطری نیم قلمی، پاور بانک ،میکروفون ،wifi,وای فای



تکنولوژی روز دنیا

تکنولوژی روز دنیا ، با ما در دنیای تکنولوژی و فناوری بروز باشید .



VDSL چیست؟

استفاده از خطوط با سرعت بالا به منظور دستيابی به اينترنت طی ساليان اخير بشدت رشد داشته است . مودم های کابلی و خطوط ADSL دو رويکرد متفاوت در اين زمينه می باشند. تکنولوژی های فوق امکان دستيابی کاربران را با سرعت مطلوب به اينترنت فراهم می نمايند. اينترنت بسرعت در حال رشد در تمامی ابعاد است . 



VoIP چیست؟

VoIP مخفف عبارت Voice over Internet Protocol است که با نام تلفن اینترنتی یا IP تلفنی نیز از آن یاد می شود. این تکنولوژی امکان استفاده از اینترنت به منظور برقراری مکالمات تلفنی را فراهم می‌نماید و در مقایسه با تلفن‌های سنتی مبتنی بر خطوط سیم، از فناوری دیجیتال استفاده می‌کند.



GPON

EPON و GPON نسخه های رایج (passive optical networks) PONs هستند. این شبکه های کوتاه برد از کابل فیبر نوری برای مواردی مانند Internet access و (voice over Internet protocol)VoIP و digital TV delivery in metropolitan areas (ارایه خدمات تلویزیون دیجیتال در مناطق شهری) مورد استفاده قرار می گیرند.



فیبر نوری چیست و چه مزایایی دارد؟

فیبر نوری رشته ای از تارهای بسیار نازک شیشه ای است که قطر هر یک از تارها نظیر قطر یک تار موی انسان است.
تارهای یاد شده در کلاف هایی سازماندهی می شوند وکابل های نوری را بوجود می آورند. از فیبر نوری به منظور ارسال امواج نوری در مسافتهای طولانی استفاده می شود.



بیوگرافی اندی رابین، خالق اندروید

اندی رابین مهندس بااستعداد و برنامه‌نویس خوش ذوقی است که با خلق سیستم‌عامل اندروید، انقلابی عظیم را در صنعت گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد.



چرا کلیدهای میانبر مهم هستند؟

صفحات جداگانه چیست؟صفحات جداگانه صفحاتی هستند جدا از مطالب معمولی وب سایت.فرض کنید شما میخواهید یک صفحه راجع به خودتان در جهت معرفی خود داشته باشید



صفحه قبل 1 صفحه بعد