پردرآمدترین مشاغل نرم افزاری

انواع مشاغل IT وجود دارد که با اختصاص وقت برای انجام تحقیقات بیشتر ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام شغل با شرایط ، تجربه و علایق شما متناسب است. در این مقاله ، آنچه شامل مشاغل نرم افزاری با درآمد بالا می شود را مرور می کنیم و 15 مثال با انتظارات حقوق و اطلاعات اضافی برای هر یک لیست می کنیم.



بهترین زبان برای شروع یادگیری برنامه نویسی

چه بخواهید کد نویسی را به عنوان یک سرگرمی ، شغل جدید یا فقط برای تقویت نقش فعلی خود شروع کنید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید با کدام زبان برنامه نویسی شروع کنید.



بهترین زبان های برنامه نویسی برای توسعه وب

 بدون شک نوشتن یک برنامه کامپیوتری اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. بنابراین اگر شما فرد تازه واردی در توسعه وب هستید و به دنبال یک زبان برنامه نویسی برای یادگیری هستید یا فقط یک کارآفرین هستید که به دنبال یک زبان برنامه نویسی مناسب برای وب سایت شرکت خود هستید ، از کجا باید شروع کرد؟ 



گیت چیست و چگونه از گیت استفاده کنیم

پرکاربردترین سیستم کنترل نسخه مدرن امروزی در جهان Git است. Git یک پروژه منبع باز بالغ و فعال است که در اصل در سال 2005 توسط لینوس توروالدز ، خالق معروف هسته سیستم عامل لینوکس توسعه یافته است.



آموزش SQL، زبانی برای استفاده از پایگاه داده (بخش اول- اصول DB)

داده‌ها پایه و اساس بسیاری از نرم افزارها هستند که بدون آن‌ها عملا از سیستم هیچ کاری بر نمی‌آد. بنابراین نرم افزارهای مختلف مانند نرم افزارهای دانشگاهی که اطلاعات دانش جویان را ثبت می‌کند، واحدهای درسی آن‌ها، نمرات و خلاصه همه اطلاعات آن‌ها را نگه می‌دارند، بر اساس داده‌ها کار می‌کنند. از این رو ذخیره داده‌ها، دسترسی و استفاده از آن‌ها در سیستم حیاتی است. برای کار کردن با داده‌ها باید ابتدا اصطلاحاتی را بشناسید که در ادامه آن‌ها را هم بررسی می‌کنیم.



همه چیز درمورد بات‌نت

بات‌نت‌ها معمولاً کنترل یک سری کامپیوتر را در سراسر دنیا در دست می‌گیرند و روی این دستگاه‌ها بدافزار، جاسوس افزار، اسپم و غیره نصب می‌کنند. اما بات‌نت‌ها چگونه کار می‌کنند؟ چه کسی آن‌ها را کنترل می‌کند و چطور می‌توانیم جلوی آن را بگیریم؟

 



حمله SQL injection چیست؟

یکی از رایج‌ترین و البته کاربردی‌ترین انواع حملات در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های تحت وبِ داده محور SQL injection است



انواع زبان های برنامه نویسی

امروزه ، تعداد زیادی زبان برنامه نویسی عمومی و همه منظوره شده اند ، اما این زبان ها ، هرکدام تخصص مربوط  به خود و همچنین مزایا و معایب خاص خود را دارد. معمولاً زبانهای برنامه نویسی را می توان به چند نوع طبقه بندی کرد ، با این حال ، این زبانها از سبک برنامه نویسی متعددی پشتیبانی می کنند. 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد